Do košíku bylo přidáno

Přihlášení

+420 777 324 428

CZ
CZK

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace - jak reklamovat zboží

Následující informace jsou platné pro koncové zákazníky. Spolupráce s obchodními partnery se řídí obchodními podmínkami pro obchodní partnery.

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nám nebo nám napište e-mail a popište nám závadu. Pokud to půjde, budeme se snažit, abyste nám zboží nemuseli posílat a vyřešíme vše obratem. Bohužel některé závady musíme posoudit a tak Vás poprosíme o zaslání zboží.

2. Pošlete nám vadné zboží

Do zásilky vložte prosíme vadné zboží včetně veškeré příslušenství, které k němu patří. Ke zboží přiložte průvodní dopis, ve kterém nám popíšete závadu, číslo účtu pro zaslání peněz a adresu pro zaslání opraveného či nového kusu. Nezapomeňte ani kontakt na sebe, kdybychom potřebovali doplňující informace. Přiložte také kopii nákupního dokladu nebo alespoň jeho číslo.

Pozor, zboží nesmí být mechanicky poškozené například nesprávným používáním, neadekvátním přetěžováním apod. Více se dočtete v níže uvedeném reklamačním řádu.

Odešlete nejlépe doporučenou zásilkou zpět na adresu našeho skladu:

Petr Novotný – Canipet
hala B2, Big Box
Ve žlíbku 1800/77
19300 Praha 9
Tel.: 777 324 428

Prosím informujte nás o odeslání zásilky.

3. Reklamaci vyřešíme obratem

Po doručení k nám Vás budeme neprodleně informovat o řešení Vaší reklamace. Reklamaci vyřídíme buď vrácením peněz, novým zbožím, opravou nebo v krajním případě zamítnutím, pokud reklamace nesplňuje některé výše uvedené podmínky.

Vrácení zboží - jak zboží vrátit

Následující informace jsou platné pro koncové zákazníky. Spolupráce s obchodními partnery se řídí obchodními podmínkami pro obchodní partnery.

1. Kontaktujte nás

Zavolejte nám nebo nám napište e-mail a sdělte nám Vaše přání. Společně najdeme ten nejlepší způsob pro Vás.

2. Před odesláním zboží k nám

Zboží, které nám chcete vrátit, nesmí být jakkoliv opotřebené, znečištěné, okousané, nebo od chlupů Vašeho zvířecího kamaráda. Zboží nám zašlete zpět v originálním obalu se všemi etiketami, štítky či polepkami od výrobce.

Přiložte kopii dokladu o zakoupení zboží v našem obchodě. Napište nám, za jaký jiný výrobek si přejete zboží vyměnit či uvést číslo účtu, pokud chcete pouze poslat peníze zpět.

3. Zboží nám odešlete

Zásilku odešlete nejlépe doporučenou zásilkou na adresu našeho skladu:

Petr Novotný – Canipet
hala B2, Big Box
Ve žlíbku 1800/77
19300 Praha 9
Tel.: 777 324 428
Prosím informujte nás o odeslání zásilky.

4. Vrácení zboží vyřešíme obratem

Po doručení zásilky k nám Vás budeme ihned kontaktovat. U nás zboží překontrolujeme, zda splňuje výše zmíněné požadavky tak, abychom je mohli prodat někomu, komu bude vyhovovat lépe.

Vystavíme dobropis na vracené zboží, případně vystavíme doklad na zboží nové a pošleme vám ho.

Pokud jste si vybrali dražší výrobek, doplatíte pouze rozdíl obou částek.

V případě, že chcete vrátit peníze, odešleme je nejpozději do 3 dnů po obdržení a kontrole zboží. A to celou částku v případě, že chcete vrátit peníze bez výměny, nebo přeplatek, pokud jste si vybrali něco levnějšího.